Urlop na stoku bez kontuzji, czyli jak przygotować się na sezon zimowy!

Za oknem ciemno, auto stoi na zimówkach, a w radiu DJowi zapętlił się numer „Last Christmas”.
To już pewne.. „zima nadchodzi”.

Jeżeli mimo to, jakimś cudem, uśmiech potrafi znaleźć miejsce na twojej twarzy, to najprawdopodobniej gdzieś w Twoim garażu leży deska/ narty, które czekają na pierwszy śnieg.
Myślami pewnie już zjeżdżasz w dół alpejskich stoków.. STOP.
Zatrzymaj się na chwilę i zastanów czy na pewno Twoje ciało jest gotowe na zbliżający się sezon.

Coraz częściej trafiają do nas osoby, który niefortunnie pozrywały więzadła kolanowe na nartach/ desce i teraz potrzebują wzmocnić swoje mięśnie nóg, żeby wrócić do poprzedniej sprawności.
Zdecydowana większość z tych kontuzji spowodowana była właśnie brakiem wcześniejszego przygotowania fizycznego do zimowego urlopu.

Każdy taki wyjazd, to okres bardzo intensywny pod względem wysiłku fizycznego.
Chęć maksymalnego wykorzystania czasu na stoku, powoduje, że spędzamy na nim całe dnie, bagatelizując sygnały jakie wysyła nasze ciało.

Codziennie zmęczenie narasta, a nasze mięśnie, ścięgna, stawy, są coraz bardziej przeciążone.
Jeżeli nie wzmocnimy ich odpowiednio wcześniej, tylko wybierzemy się na taki tygodniowy urlop “prosto z kanapy”, jest niestety duża szansa, że w pewnym momencie coś nie wytrzyma.

W najlepszym wypadku zakwasy i zmęczenie nie pozwolą nam w pełni cieszyć się urlopem i wykorzystać tych dni na upragnione zjazdy ze stoku.
Gorszy scenariusz- może dojść do kontuzji, która potrafi wyłączyć na lata nie tylko ze sportu, ale też utrudnić codzienne funkcjonowanie.

Jak przygotować ciało, żeby w pełni cieszyć się z wielogodzinnych sesji na stoku i bezpiecznie/ bez kontuzji wrócić do domu?

Doskonałym pomysłem będzie trening EMS! ⚡

Trening EMS doskonale wzmacnia mięśnie głębokie, przez co jesteśmy dużo bardziej stabilni i odporni na kontuzje.

Trenując poprawiamy kondycję, oraz ćwiczymy mięśnie całego ciała, co pozwala nam lepiej znosić trudy codziennego wielogodzinnego wysiłku.

Trening EMS trwa tylko 30 minut, wystarczy jeden trening w tygodniu, żeby znacząco poprawić swoją formę fizyczną i przygotować się na zbliżający się sezon.

Nie czekaj, umów się na pierwszy trening!

Ten sezon będzie należeć do Ciebie!